En personlig shoppingtjänst med fri hemleverans

Äntligen är det vår och därför kör vi nu hem alla efterlängtade vårnyheter till dig.

Just nu erbjuder vi en personlig shoppingtjänst med fri hemleverans, för att göra det så enkelt för dig som möjligt att handla från oss oavsett var du befinner dig. Med tjänsten kan du ringa eller chatta med oss så plockar vi ihop din beställning och levererar hem den till dig redan samma dag vid beställning innan kl. 15.

Så här funkar det: 

  1. Ring 0729-615667 eller använd den automatiserade chatten för att lägga en beställning på de produkter du vill få levererade. Du kan självklart beställa från alla våra butiker!
  2. Via telefon, FaceTime eller chatt får du personlig service och hjälp att välja ut varor ifall du inte vet exakt vad du vill ha och från vilken butik.
  3. När dina varor är plockade, hör vi av oss till dig och tar betalt via Swish.
  4. Så fort vi fått in betalningen skickas ett kvitto på din beställning tillsammans med en spårningslänk så att du kan följa leveransen. Via den länken kan du också fylla i om du vill att budet ska ringa på eller lämna beställningen utanför din dörr.

Din beställning levereras samma dag kl. 18–22. Vi levererar till alla adresser inom 2 mils radie från MOOD District. Alla leveranser transporteras med elbil.

Villkor och mer info 

Här finns allt du behöver veta för att beställa varor från MOOD District. 

Hur mycket måste man handla för?

Det finns inget minimibelopp du måste handla för.

Tider 

Vi tar emot beställningar måndag–lördag och vårt mål är att hinna leverera dina varor redan samma dag. Vid beställning efter dagens stopptid levereras varorna följande dag. 

Måndag–fredag kl. 11–18 (stopptid för leverans samma dag kl. 16)
Lördag kl. 11–16 (stopptid för leverans samma dag kl. 15)

Alla leveranser är spårbara och du kan se när budet kommer. Du väljer själv om budet ska lämna ditt paket utanför dörren eller ringa på.

Om du vill boka en leverans till en adress bortom 2 mils radie från MOOD District kan vi självklart hjälpa till med det. Ditt paket skickas i så fall med Postnord och för det tillkommer en avgift. Ring till oss på 0729-61 56 67 om du vill ha mer information kring detta.

Vid eventuell försening kontaktar vi dig, dock utgår ingen ersättning i någon form. Vid eventuell avbokning efter lagd beställning tillämpas regler för retur enligt nedan. 

Betalning, öppet köp och bytesrätt 

När vi anländer med dina varor och du har betalat via Swish, får du ett kvitto från butiken i gengäld. Om du vill lämna tillbaka en vara eller byta storlek gäller din rätt till öppet köp precis som vanligt, men vi ber dig att besöka butiken på egen hand. 

Har du fått din beställning skickad till en annan ort via Postnord ber vi dig kontakta och genomföra retur/byte direkt via butiken.

Vilka produkter kan vi leverera? 

Vi kan leverera de flesta produkter men behöver ändå din förståelse för att varor inte får vara allt för skrymmande eller tunga för att en person ska kunna bära beställningen. Vi levererar inte mat, fika eller varor med åldersrestriktioner. 

Vill du beställa mat från någon av våra restauranger eller caféer hänvisar vi till apparna Foodora, Wolt och Uber Eats.

Utbud 

Är du osäker på vad som finns i vårt sortiment? Här har vi samlat en lista över våra butiker.

Mode

Inredning

Skor & accessoarer 

Övrigt

Skönhet & hälsa 

Bor du utanför våra leveransområden? 

Här är en lista över handelsplatser på andra platser i Stockholm som för tillfället erbjuder hemleverans: