En personlig shoppingtjänst med hemleverans

Just nu erbjuder vi en personlig shoppingtjänst med hemleverans, för att göra det så enkelt för dig som möjligt att handla från oss oavsett var du befinner dig. Med tjänsten kan du ringa eller chatta med oss så plockar vi ihop din beställning och levererar hem den till dig redan samma dag. 

Så här funkar det: 

  1. Ring 0729-615667 eller använd chatten för att lägga en beställning på de produkter du vill få levererade. Du kan självklart beställa från alla våra butiker!
  2. Via telefon, FaceTime eller chatt får du personlig service och hjälp att välja ut varor ifall du inte vet exakt vad du vill ha och från vilken butik.
  3. När dina varor är plockade, hör vi av oss till dig och tar betalt via Swish.
  4. Så fort vi fått in betalningen skickas ett kvitto på din beställning tillsammans med en spårningslänk så att du kan följa leveransen. Via den länken kan du också fylla i om du vill att budet ska ringa på eller lämna beställningen utanför din dörr.

Villkor och mer info 

Här finns allt du behöver veta för att beställa varor från MOOD District. 

Hur mycket måste man handla för?

Det finns inget minimibelopp du måste handla för.

Kostar leveransen något?

Hemleveransen kostar 49 kr om du önskar leverans inom en 2 mils radie från MOOD District. Dessa transporters görs av StarkGo och med elbil. Vill du ha leverans längre bort går det naturligtvis och vi samarbetar då med Postnord. Observera att leveranserna då inte kommer samma dag och att det tillkommer en extra leveransavgift. 

Fri hemleverans hela Black Weekend, fredag–söndag 27–29 november.

Tider 

Vi tar emot beställningar måndag–lördag mellan kl 10–18, beställningar som görs innan kl 16 levereras samma kväll mellan kl 18–22. Vid beställning efter dagens stopptid levereras varorna följande vardag/lördag. 

Vardagar 10–18 (stopptid för leverans samma dag 16)
Lördagar 10–18 (stopptid för leverans samma dag 16)

Alla leveranser är spårbara och du kan se när budet kommer. Du väljer själv om budet ska lämna ditt paket utanför dörren eller ringa på. Om du vill boka en leverans till en adress bortom 2 mils radie från MOOD District kan vi självklart hjälpa till med det. Ditt paket skickas i så fall med Postnord och för det tillkommer en avgift. Ring till oss på 0729-615667 om du vill ha mer information kring detta.

Vid eventuell försening kontaktar vi dig, dock utgår ingen ersättning i någon form. Vid eventuell avbokning efter lagd beställning tillämpas regler för retur enligt nedan.  

Betalning, öppet köp och bytesrätt 

När vi anländer med dina varor och du har betalat via Swish, får du ett kvitto från butiken i gengäld. Retur och öppet köp gäller hos butiken som vanligt, men detta är tyvärr inget som tjänsten kan ombesörja. Man måste alltså då själv kontakta och göra sin retur i butiken. 

Vilka produkter kan vi leverera? 

Vi kan leverera de flesta produkter men behöver ändå din förståelse för att varor inte får vara allt för skrymmande eller tunga för att en person ska kunna bära beställningen. Vi levererar inte mat, fika eller varor med åldersrestriktioner. 

Vill du beställa mat från någon av våra restauranger eller caféer hänvisar vi till apparna Foodora, Wolt och Uber Eats.

Utbud 

Är du osäker på vad som finns i vårt sortiment? Här har vi samlat en lista över våra butiker.

Mode

Inredning

Skor & accessoarer 

Övrigt

Skönhet & hälsa 

Bor du utanför våra leveransområden? 

Här är en lista över handelsplatser på andra platser i Stockholm som för tillfället erbjuder hemleverans: